Voorbereiding op.❌️❌️
Voorbereiding op? De MF vluchten sla ik over en de africhtingsvlucht uit Bavel op zaterdag zou weleens code rood kunnen worden. De duiven uit Sens heb ik zaterdag, zondag en maandag verwend. De meeste zijn nagedruppeld, blijft de vraag wat moet ik ermee? De jonge duiven weggebracht. Slechts een 15/20 km ver, enkel om ze in een ritme te houden en ze te wennen aan de warmte. Of het zin heeft, geen idee? De africhting voor dinsdag is gecanceld en liet het qua warmte nu meevallen. Dat’s achteraf en dat gebeurt wanneer je anticipeert. Niets aan te doen, no hard feeling. Vooral blijven reageren/anticiperen. Nu zelf weggebracht en om 7.00 uur gelost, allemaal om ze te wennen. Je hoeft geen deskundige te zijn, het is meer een kwestie van lezen en de temperaturen die je ziet op je laten inwerken. Nu komend weekend ‘bloedje’ heet. Schrap Bavel zaterdag en verplaatst die naar Dinsdag. (lijkt minder warm) Vervolgens zaterdag de oude naar Duffel/Bierges. De vrijdag is ‘vrij’ om in te korven. ...