dinsdag 14 maart 2023

Dinsdag 14 maart

 

Terug van een weekje naar de zon. 

De duiven waren in goede handen (Thnx), helaas waren de weeromstandigheden in Nederland niet prettig, sneeuw, regen, harde wind maar dat doet de duiven niets. (weekje binnen blijven kan geen kwaad) 

Inmiddels zitten de doffers op weduwschap, de meeste jongen afgezet naar het jonge duivenhok en is het verduisteren begonnen. 

Ik zag een verslag, in mijn mailbox, van mijn vereniging van de afdelingsvergadering, de 6e DF vlucht staat op het programma en een extra jonge duivenafrichting. De overige punten zal ik eerdaags plaatsen.                                                                           

Zag op mijn vakantieadres de uitslag van de Fondspiegel, de duifjes hebben het goed gedaan. 

FONDSPIEGEL 2022

Fondspiegel JONG 8e met de 22-230 ook 170e met de 22-229 en 204e met de 22-208

Fondspiegel JONG categorie 3 de 18e plaats

Fondspiegel OUD  categorie 3 de 90e plaats



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Morlincourt