maandag 20 december 2021

Fijne dagen gewenst

Maandag 20 december,

¶ Inmiddels zitten wij wederom in een lockdown met al zijn restricties en dit is zo vlak voor de kerst en oud & nieuw een enorme domper. Ik weet wel zeker dat wij met zijn allen het jaar 2021 anders hadden willen afsluiten. ¶

Paar druilige dagen achter de rug maar daar heb ik zelf meer moeite mee dan de duiven en bovenstaande werkt ook niet mee😢

De duiven gaan nog steeds regelmatig los om de vleugels even te strekken en vermaken zich uitstekend. Een liefhebber bij mij in de buurt heeft bijna alle dagen een groep ‘laatjes’ los, vooral mijn doffers zoeken deze duiven graag op en maken het regelmatig te bont. Het plezier spat eraf!

Bij ’n enkele duif moet de laatste pen er nog uit maar ze hebben nog even de tijd.  De recente aanpassingen aan mijn hok bevallen prima maar in deze stille tijd mogen de duiven wel wat ‘harden’ dus een gedeelte van de rennen blijft lekker open staan, zodat er ruim zuurstof naar binnen kan komen.

Ik werk ernaar toe om de duiven 15 januari te koppelen, ze zijn gezond, op ’n enkele pen na klaar met de rui en goed op gewicht. Nog ruim 3 weken……..

Nu eerst de ‘feestdagen’, ik wens al mijn Bloglezers/Facebookvrienden langs deze weg fijne dagen en voor het nieuwe jaar gezondheid en succes.

#staysafe #kopbijhouden

ik zag op de valreep nog een mooie verkoop op een voor mij (nog)onbekende verkoopsite. De liefhebber is wel bekend, namelijk Cees nagel uit Den Helder
https://duivenveilingen.com/  
De verkoop loopt af 23 december 21.00 uur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day after