zondag 9 juli 2023

The Day after

 The Day After

Ik kan kort zijn, het was vooral aanmodderen.

Op Lennik had ik slechts 5 duiven mee, in mijn ogen 5 knappe duiven. Niet dus, totale off day. Broer Peter pakte daarentegen vroege duiven en begint met de 2e in de Afdeling, na zijn 12e duif werd het stil en miste hij veelal nog zijn betere duiven. Zuidoost blijft bijzonderšŸ¤”

Vervolgens Vierzon, compuclub live liet zien wat mogelijk zou kunnen zijn maar het werd pas spannend toen ze in afdeling 5 begonnen te vallen. Simon uit mijn club verscheen op de meldlijst en dat was een knappe tijdduif, in mijn club deden meerdere liefhebbers prima mee, gelukkig kwam de 224 aan knijpen, niet veel later de 226, hierna stokte het en kwamen de duiven moeizaam maar gestaag door. De ‘klok’ gaf ik na mijn 5e duif met mijn broer mee want ik had nog andere verplichtingen. In de middag/avond kwamen de duiven gestaag door, liet Benzing live zien, op Ć©Ć©n duifje na zijn ze thuis. Uiteindelijk een 26e en 40e NPO op een warme, ‘zware’ vlucht.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Morlincourt