zaterdag 3 februari 2024

Ei is gelegd

Het lijkt erop dat het ei is gelegd! Het is ook gelijk een uitsmijter geworden!!



Ik heb het niet over mijn duiven, maar over de herindeling en de grotendeelse samenvoeging van kring 3 en 4. Ik heb nog niets op de site van de afdeling gezien, dus gaat het zo worden wat ik onder ogen heb gekregen? Ga dus niet op de zaken vooruitlopen, maar weet wel dat ik betere duiven moet kweken en hopen op veel oostenwind😏. Of ben ik straks de enige Heemskerker die in Kring 1 is ingedeeld. (Is mijn voorstel toch gehonoreerd 😂)

De vliegers zijn maandagmiddag gekoppeld, het merendeel zijn jaarlingen dus had ik wel wat werk om het in goede banen te leiden. De ploeg zit los zonder noemenswaardige schade. Kijken of we uit deze groep een paar knappe duifjes kunnen kweken.

Een groot gedeelte van de kweekduiven zit inmiddels weer op eieren en de overige zullen vast snel volgen. Het loopt wel naar wens. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten