donderdag 26 mei 2011

Voorbereidingen op Orléans en onze voorlaatste Vitesse vlucht.
Vanavond gaat de Orléans ploeg de mand in en zoals het er nu voorstaat worden dat 10 doffers en 15 duivinnen. De afgelopen dagen zag ik mijn doffers tijdens het trainen uit elkaar klappen/spatten en ketsten ze het dak af en sommige liepen te klieren om binnen te komen. De doffers hebben hun 1e pennetje gegooid en je ziet ze nu drukker worden, wie weet gaan de mannen ook wat van voren komen en gaan ze mij verrassen. Bij mijn duivinnen kan ik het nooit echt goed beoordelen maar ze trainen redelijk en zijn gezond en ogen prima. Met de weersverwachtingen voor zaterdag kan je deze keer alle kanten op, 1 ding is wel duidelijk, ze krijgen windje mee! Ik heb met het voeren er toch wel enigszins rekening meegehouden en morgen zal vooral de Vitesse ploeg ‘scherp’ moeten zijn. Voor deze vlucht heb ik ’n twaalftal doffers, hierbij zitten ’n paar doffers die ingehouden zijn geweest door verwondingen en blessures, verder zullen er ‘n 9 tal duivinnetjes meegaan en het kan dus gebeuren dat het hok vrijdagavond leeg zou kunnen zijn. Straks eerst met E.J de Orléans ploeg bekijken en inkorven en bij twijfel gaat ’n duifje niet mee en is het hok toch niet leeg. Morgen meer…
Orleans 25 mee,  10 doffers en 15 duivinnen in de club 39 prijzen
Pommereouil 21 mee, 12 doffers en 9 duivinnen in de club 48 prijzen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day after