zondag 30 juni 2019

The Day after


The Day After
Zaterdag vlogen wij Lennik, een vlucht met één nacht mand en ingekort naar voor mij 194 km. De bijna 6000 duiven werden om 7.00 uur onder een strak blauwe lucht, met een zuidoosten windje, gelost.  Zelf verwachtte ik de duiven rond 9.00 uur maar dat liep anders, om 9.19.50 klok ik mijn 1e duif en al mijn getekende duiven volgen elkaar redelijk snel op maar dan valt het stil en druppelen de meeste duiven na, de meeste want er zijn er bij veel liefhebbers nog wel een paar duiven achter.

Deze vlucht werd met overmacht gewonnen door Nico van Duivenvoorde, de man met de kleine korf maar bijna altijd met geweldige prijspercentages en kopduiven. Geweldig om zo duiven te kunnen houden en te genieten. Nico van harte gefeliciteerd met je geweldige uitslag.
In Heemskerk
1-2 Nico van Duivenvoorde, 3-6 Max van Delden, 4-10 Peter Nijman, 5 Jos Nijman. 7-9 Comb van der Aar, 8 Henk Zonneveld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day after