vrijdag 23 juli 2021

duivenvrij weekend..............

Vrijdag 11.00 uur, ik kom zojuist terug van mijn trainingsrondje op de fiets en het was vanmorgen fris, zwaarbewolkt met 'n stevig windje. Wanneer wij vandaag een jonge duivenvlucht gehad zouden hebben, was het waarschijnlijk een vrij late lossing geworden en dat zijn vaak lastige vluchten. Neemt niet weg dat wij het concoursen op VRIJDAG bespreekbaar moeten maken, wanneer een wedstrijd op zaterdag en zondag echt niet mogelijk is.  

De vooruitzichten voor zaterdag en zondag zijn slecht dus ik sta volledig achter het besluit de vluchten te cancelen.

Toen ik het vervolgprogramma zag trok ik mijn wenkbrauwen op, gaan wij nu echt weer naar DUFFEL. Ik had gewoon Lennik of zelfs Quievrain verwacht. Nu kunnen al die teruggehaalde, geblesseerde en van ziekte herstelde duiven wel weer mee maar het programma is hierdoor opgeschoven en daar zijn gezinnen niet blij mee. Je doet het nooit goed, ben benieuwd hoeveel duiven volgende week op Duffel 2 worden ingekorfd. Ik heb een duivenvrij weekend, al boots ik zelf wel een vlucht na want duiven die stilzitten......

Zie zojuist dat clubgenoot John Hardebol een vroege duif pakt van Marseille, na Agen wederom vroeg! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten