maandag 24 oktober 2022

Vorige week zaterdag was de jaarlijkse feest en prijsuitreiking van mijn club. 

Ik was dit jaar in de gelegenheid en thuis en dan hoor je ook acte de préséance te geven om je eventuele gewonnen prijs op te halen. Het clubgebouw en wij hebben een mooi gebouw was goed gevuld en iedereen werd regelmatig van een drankje en heerlijke hapjes voorzien. 

De voorzitter opende de avond en 30 minuten later volgde de prijsuitreiking. De diploma’s en bijbehorende geldprijzen werden snel en vakkundig uitgereikt met een bijhorend woordje. Prima georganiseerd en gedaan door onze VZ en vrijwilligers! 

Zelf mocht ik de bloemen, zelfs 2 bossen, meenemen voor het on en aangewezen kampioenschap generaal. Er volgde nog een verloting en bonnenverkoop, die ik niet heb afgewacht. Een uurtje in het geroezemoes zitten is voor mij de max, zal wel met de leeftijd en gehoor te maken hebben. 

Thuis mijn vrouw blij gemaakt met de bloemen en het glas geheven op het mooie seizoen. De volgende dag kreeg ik het jaarboek digitaal in de mail toegestuurd.  Altijd leuk om even door het bestand te scrollen. Vooral de club eindstanden en kampioensduiven hebben mijn interesse, de wedstrijd uitslagen, op elk niveau, zijn namelijk ook op de compuclub te zien.

Tot nu toe plaatste ik vaak de kampioenschappen die behaald waren in de kring maar het begint allemaal in de club. 

1e oud-1e jong-1e Generaal

1e en 2e duif kampioen Dagfond- 1e–2-5-6-7-8-9-11-13-15e enz. duif kampioen jong. 




jonge duiven



Dagfond kampioensduiven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day after