zaterdag 3 april 2021

Nabeschouwing

 NABESCHOUWING

Ik kan wel schrijven dat wij een goede africhting achter de rug hebben.  Natuurlijk was het fris maar het was droog met daarnaast een kopwindje maar dat deert de duiven echt niet. Op zo’n kort stukje waar de duiven relatief veel tijd verliezen bij de lossing, ben je op de voorhand ondanks de kopwind toch vaak geklopt. Het is dus alleen zinvol in je eigen cluppie te kijken hoe de duiven gepresteerd hebben. Het is voor mij één van de graadmeters hoe de duiven ervoor staan. 

In onze club pakte Peter Beentjes de hoofdprijs maar nadat hij er 3 gedraaid had, kreeg hij bezoek van de roofvogel. Ikzelf had de pech dat ze (de roofvogels) al boven het hok hingen bij thuiskomst. Ik moet ermee dealen en hopelijk hoef ik er niet te vaak over te schrijven want dan klinkt het naar excuses zoeken. Wat spijtig was is dat de GPS ringen niet functioneerden, uiteraard ga ik uitzoeken wat de oorzaak is. Volgende week beter. 

Nu we het toch over volgende week hebben, het ziet er naar uit dat het de komende dagen echt koud, nat en winderig gaat worden, maar einde week lijkt het beter te worden. 🤫

De uitslag in de club. Begin met de 13e  32 vd 49 in de prijzen. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op naar Duffel