zondag 18 november 2012


Feestavond, prijsuitreikingen en forum.

Zaterdag avond hebben we onze jaarlijkse feestavond gehad, de 1e van onze nieuwe club P.V. Heemskerk.

Prachtig en lekker buffet, drinken in overvloed, tussendoor de huldiging van de kampioenen en ik kan kort van stof zijn ‘ het was ’n meer dan geslaagde avond’. Tegen de 50 mensen waren aanwezig en eerlijk, ik had er meer verwacht! Hulde aan de organisatie, prima gedaan en volgend jaar gewoon ‘volle bak’.

 


De mannen Weel

Piet geeft Gerard wat tips voor het snelle werk

De door onze penningmeester goedgekeurde ballen

vlees/zalm en vis schotels, sate,ballen en volop stokbrood



Je bent penningmeester en dan wil je wel weten waar het geld aan uit wordt gegeven. Resultaat
Sjaak mag voor proeven en zo te zien zit het wel goed! 

Onze nieuwe generaal kampioenen. Gerrit en Jaqueline van harte. Van die jonge dames ga je volgend jaar knap last krijgen Gerrit! Sanne zet hem op volgend jaar.
 
 

NOORD-HOLLANDSE KAMPIOENENDAG
Zondag morgen, vroeg op en de duiven snel van voer voorzien. Hierna broer Peter ophalen en met zijn tweeën richting Heiloo naar de Noord-Hollandse Kampioenendag. Dit jaar met een vernieuwde opzet en of het daardoor kwam, er was in ieder geval veel meer belangstelling.

Om 10.30 uur ontvangst met koffie en gebak en hierna de huldiging van de kampioenen wat Gerard Timmer trouwens op ’n briljante wijze deed. Blijft het natuurlijk ’n lange zit en eigenlijk nog steeds ’n te lange zit. Aan mijn tafel zat ’n jonge man uit Haarlem die met zijn opa mee was. Hij zat naar de muur diploma’s te kijken en was verbijsterd dat die allemaal uitgereikt moesten worden, halverwege verzuchtte hij nog 36!!! In deze tijd van internet en face book kon deze jongeman het absoluut niet bevatten. Hierna om 12.45 stond het forum op het programma en hiervoor was ik uitgenodigd om dit te leiden. We hadden 4 geweldige top melkers uitgenodigd, die stuk voor stuk al 2 uur kunnen vullen. Zelf had ik 3 A4tjes vol met vragen voor het geval dat de zaal zou stil vallen. Na een kleine introductie Van Michel Verweij, Martin van Zon, Bert Braspenning en Lex Udo, kwamen toch al vrij snel vragen uit de zaal. De zaal zat nokvol en was muisstil tijdens het stellen en beantwoorden van de vragen. De aandacht was goed en dan voel je dat er interactie komt. Na ruim 1 uur kreeg ik ’n seintje dat de tijd er op zat en ik pikte er toch nog ‘n 10 minuutjes bij. Ik had het idee dat we nog gemakkelijk ’n uurtje hadden kunnen vullen maar de lunch stond te wachten.
Prima lunch nog even napraten met vele bekenden en rond 15.30 uur weer huiswaarts gekeerd. Moe neen, voldaan ja en ik denk dat de organisatie kan terug zien op ’n geslaagde dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten