zondag 18 maart 2018

DuivenMarkt in Heemskerk


#nieuwsvanachterdeduinen#
Zondag 18 maart organiseerde onze club wederom de jaarlijkse Duivenmarkt, de afgelopen jaren ‘troffen’ wij het meestal met het weer en konden we buiten onze duifjes en spullen uitstallen maar deze keer werd het door de koude oostenwind een echt ‘binnen’ onderonsje.  Van Someren Dierenwereld opende zijn deuren en was voorbereid op een grote toeloop. Duivenvoer in overvloed met een aantrekkelijke kortingen, daarnaast nog een stand van Matador met Sjaak Buwalda die deskundig advies gaf.

In het clubgebouw was het ook een drukte van jewelste en vanaf 8.30 uur werden ook de duifjes voor de verkoop t.b.v. de Heemskerkse competitie ingebracht, deze werden rond de klok van 11.00 uur per opbod verkocht. Zelf ben ik al enige dagen slecht bij stem en moest helaas vrijdagavond mij al afmelden voor de verkoop van Kring 3 en ook vandaag beperkte ik mij tot de administratie en heeft Peter Beentjes met verve de duifjes aan de man gebracht en ik denk dat we voor de komende jaren de ‘nieuwe’ verkoper in ons midden hebben .  We hebben een leuke prijzenpot  van 1900 euro binnen gehaald die we gaan vervliegen met de jonge duivenvluchten.  Verkopers en kopers bedankt!
de duifjes worden ingebracht
 
Het clubgebouw zat stampvol en er werden vele handjes geschut en praatjes gemaakt. Zelf probeerde ik zoveel mogelijk mijn mond te houden maar dat valt niet mee. Prachtige ochtend die volgend jaar zeker een vervolg gaat krijgen!!!

 

publiek was al 9.00 uur aanwezig
belangstelling genoeg voor de jongen van Max van Delden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day After