zondag 21 april 2013

The Day After


The Day After,

Zaterdag hebben we ’n prachtige vlucht gehad. Koud, maar goed vliegweer en snelheden rond de 1200 meter. De combinatie PAAP&PAAP moest het waarmaken op de voorvlucht en deed dit op ’n geweldige wijze met de 1e en 2e en 4e plek. Top Erwin!

Natuurlijk laten we ons in Heemskerk niet ‘kisten’ ook niet met windje tegen en bij ons in de club pakte de gloednieuwe combinatie De Boer&Mens de ‘ triple’ van dik 700 duiven en de 9e 10e en 11e plek tegen 3100 duiven. Sanne Mens ons jeugdlid speelt dit jaar in combinatie met “good old” Gerrit de Boer en gaven direct hun visitekaartje af.  Ook niet onvermeld wil ik de buitengewone uitslag van Lex Udo laten, hij maakt gehakt van de concurrentie in rayon A en ook hij speelt  op de voorvlucht in zijn rayon maar ook bij ons in rayon B zou hij de boel platspelen.  Top, diepe buiging. ( 3700 duiven 1-2-3-6-7-9-12-13-18-19 enz.)

Zelf was ik niet ontevreden, de duiven kwamen goed af en vielen het hok aan. Mijn eerste was de ‘686’’n bont duivinnetje uit de lijn van ‘Bonte Gilles”, mijn 3e was mijn ‘26’duivin en ’n getekende. In de club goed voor de 4e-10e-11e-18e-20e enz. tegen 770 duiven. In het Rayon tegen dik 3000 duiven de 15e plek en 31 van de 57 in de prijzen en dat op de achter vlucht met windje tegen. Met ’n uurtje was de laatste ook terug, E.J en ik gaven elkaar ’n hand, de kop is er af. Wij zijn dik tevreden.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten