vrijdag 13 mei 2022

Morlincourt...................

 

Morlincourt

Donderdagavond in PV Heemskerk ruim 800 duiven, 1800 in de kring en ruim 12000 in de afdeling. Nu hopen op een mooie vlucht, de vooruitzichten lijken prima!

Update zaterdag

Duiven gelost om 7.55 uur.

Zaterdagmorgen vroeg scheen het zonnetje al, blauwe onbewolkte lucht en een matig windje. Goed, dat was in Heemskerk maar het leek op de gehele vlieglijn mooi te zijn. Al snel kwam de melding dat de duiven om 7.55 uur gelost waren. Er was even gewacht tot de grondnevel was opgelost.

Toen ik terug kwam van mijn loopje door de polder keek ik even bij de andere afdelingen. 5 loste in Pont Max om 8.15, afdeling 7 om 8.00 uur en 8 om 8.15 uur. Allemaal vroeg los! 

Het wachten kon beginnen, ik begin een 5 tal minuten te laat. Met 20 minuten is 80 % thuis maar het gaat om vroege duiven. Compulive gaf mijn duiven van de Benzing M3 niet door. Deze keer niets aan gemist maar gewoon vervelend. Internet was wel rond 12.00 uur heel slecht maar dan toch….. 

1400 uur nog 1 duifje en vanavond weten we meer….. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day after