vrijdag 24 mei 2024

UPDATE 2

Last minute kregen wij donderdagmiddag te horen dat het inkorven verplaatst werd naar vrijdag. (Vlucht op zondag) Prima, dus gelijk de doffers en daarna de duivinnen nog lekker laten trainen even stoom afblazen. Het was nog prachtig weer en een beetje energie mocht er wel af. Tegen de avond bericht dat wanneer het weer zaterdag onverwijld ‘goed’ is, de duiven later in de ochtend wellicht gelost worden.

Ondertussen had mijn club de afspraak met Stefan Göbel van vrijdagavond naar zaterdagmorgen verzet. 

Alles wat in het belang van de duif is, vind ik prima. Het werd vrijdag einde middag prut weer en voor zaterdag lijkt het ook niet goed te worden. 2x 3 nachten mand is voor de duiven niet goed dus ik heb geen probleem met het anticiperen op de omstandigheden😏. Natuurlijk heb ik makkelijk praten want mijn agenda is leeg. 

Vrijdagmiddag nog een keer naar de radarbeelden gekeken, zal ik nu wel de ploeg spelen? 

Vrijdagmiddag kwam update 2 en ook hier kan ik mij in vinden. 

UPDATE!!!!

Vanwege de ontwikkelingen in de weersomstandigheden hebben wij vanmiddag contact gehad binnen het bestuur, met de vervoerder en met de LC. Besloten is om na inkorven door te rijden naar Vitry-en-Artois, dit is de maximale afstand die in één nacht bereikt kan worden. Hier zullen de chauffeurs rusten om eventueel door te rijden naar Pont St. Maxence. Mocht morgen blijken dat er in de loop van de dag in Vitry-en-Artois gelost kan worden en de voorspellingen voor zondag dermate slecht zijn dat daar geen lossing mogelijk lijkt, dan kunnen wij besluiten om in Vitry-en-Artois de duiven morgen te lossen.

Hou dus morgen ook de website in de gaten.

De afgelopen twee weken zijn de omstandigheden ons niet goed gezind, wij hopen hiermee ons als bestuur, vervoer en LC zo flexibel mogelijk op te stellen.

Het bestuur.

Vitry-en-Artois ligt vrij westelijk en met de auto zo’n 350 km. Door de lucht zo’n 268km +Heemskerk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Selectie en Fontenay Zuid-Holland