zaterdag 21 januari 2012

http://www.duivensport-nh.nl/site/




Kort geleden schreef ik op mijn Blog dat ik een gesprek met Cees de Widt, voorzitter van de Afdeling, had gehad en eindigde met later meer…..Ik kan jullie nu vertellen waar dit overging. Er komt op de site van onze Afdeling  http://www.duivensport-nh.nl/site/   een nieuw menu bij. Het menu actuele lossings info. Op deze site komt het meest actuele lossingsnieuws te staan. Er is in deze moderne tijd steeds meer behoefte om tijdig, snel en helder geïnformeerd te worden. U wordt in 2012 vanaf s’ morgens vroeg op de zaterdagen in het vliegseizoen op deze site geïnformeerd over de omstandigheden, de verwachtingen, lossingstijden en eventuele reden(en) van vertraging en/ of van het niet lossen en uitstellen.  Uiteraard Kunt U ook op S.B.S kijken of op de regionale zenders, maar op deze nieuwe site zal men sneller en uitgebreider het nieuws  kunnen volgen.

Het andere nieuws is, dat de lossingscommissie wordt uitgebreid met 1 man extra naar 3 en dat er een nieuw lossingsprotocol komt. De drie mannen kunnen zich vinden in dit protocol en gaan uiteraard gezamenlijk zorgdragen voor een zo goed mogelijk vluchtverloop.

Cees de Wildt heeft mij verzocht toe te treden tot deze lossingscommissie en gelijktijdig de nieuwe site/lossingsmenu op zaterdag te gaan beheren. Het moge duidelijk zijn dat ik hier positief op gereageerd heb. In 2012 heb ik er 2 aardige klussen bij, maar om op deze wijze een steentje bij te dragen aan betere communicatie en mede verantwoordelijkheid  te dragen bij het lossen van de duiven, ga ik niet uit de weg en hoop ik dat we er met zijn allen beter van worden.
spacer.png, 0 kB                spacer.png, 0 kB

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

1e africhting