dinsdag 16 juli 2024

Op naar Lennik.


Ik sloot mijn vorige Blog af met het was een prima DF-vlucht maar een deceptie, voor mij, bij de jonge duiven. Maandagavond het net ophalen, helaas slechts 2 duifjes zaten in de vroege ochtend te wachten en de overige?? Geen idee waar die uithangen. Zelf maar uitvogelen wat IK verkeerd heb gedaan. Deze week voor mij geen oude duivenvlucht dus alle aandacht voor de jonge duiven, het is mijn eer te na om ze niet op de rails te krijgen. (Lees thuis te krijgen) De temperatuur zal wat omhooggegaan tot zo’n 28 graden en de wind blijft in de zuid(west) hoek. Ik zal ermee aan de slag moeten.

Ik hoop wel dat we vrijdag weer met onze ‘eigen’ trailer worden opgehaald. Die ‘boemelwagen’ zat vorige week mudvol (dus per rij geen mand vrij, niet boven en niet onder) ook nog deuren die niet automatisch open kunnen. Dit museumstuk hoort niet meer op de weg en voor concoursen ongeschikt!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day After