zondag 11 september 2011

De laatste en we blijven voorlopig 'n beetje stil

http://www.youtube.com/watch?v=aUgIOePyL8c&feature=related


The Day After,

De laatste van dit seizoen, gisteren helemaal vergeten mijn plaatsgenoot Peter Beentjes te feliciteren met zijn prachtige rayon overwinning, opnieuw succes voor Heemskerk. Ook Erwin Paap uit Zandvoort zet weer ’n prachtige serie kopprijzen neer. Erwin is 1 van de weinige die mijn mobiele nummer heeft en we hebben elkaar dit jaar regelmatig geïnformeerd over de aankomsten en de “tijden”elders. Terug bij de waan van vandaag, vanmorgen nog 2 duifjes terug gekregen maar mis nog steeds een paar echte “goede”, bij broer Peter idem! Ik ga geen mensen uitschelden maar die mannen die over de ‘lossingen’ gaan, zijn onbekwaam, incompetent en dus compleet ongeschikt. In het bedrijfsleven krijg je na een beoordeling/functioneringsgesprek, wat deze heren ook moeten krijgen, gelijk ’n handdruk en exit, inpakken en wegwezen. Iedereen mag en kan ’n foutje maken maar als je er niet van leer en opnieuw de fout ingaat……ze zullen het wel weer recht praten…. Rest mij de komende dagen/weken nog wat resultaten en foto’s te plaatsen en gaan we ‘hard’ aan het werk om de fusie tot stand te brengen van de Heemskerkse verenigingen. Wat de Afdeling, lossingen, communicatie etc. rest mij de ‘sound of silence”
http://www.youtube.com/watch?v=aUgIOePyL8c&feature=related

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op naar Duffel