zondag 21 juni 2020

THE DAY AFTER


The Day After

Wanneer ik dit schrijf, kom ik net terug van mijn dagelijkse loop door de polder. Regelmatig dwaalden mijn gedachten af naar de vlucht van gisteren…………
Prachtige omstandigheden voor de 1e Midfondvlucht, de snelheden bij de vroeg geloste afdelingen loopt richting de 1400 mtr maar bij het zien van de eerste snelheden van afdeling 5 moesten we die snel naar boven bijstellen…
Wij staan met zijn drieƫn in de lucht te turen wanneer om 1 minuut na 13.00 uur de 1e melding uit Beverwijk komt. De spanning neemt toe maar er komt geen duif, pas 10 minuten later arriveert de eerste duif. De duiven komen gestaag naar huis maar de teleurstelling maar ook ongeloof is van onze gezichten af te lezen. Totale off day van de duiven en van de baas. Reden, redenen, geen idee, het enige wat ik kan doen is de boel checken. Het is al een mooi tijdje geleden dat mij dit is overkomen. Deze mooie vlucht heeft ook zijn winnaars die al credit verdienen.
De vlucht werd gewonnen door de combinatie Zoontjes, vorige week zaten zij er al dichtbij maar nu pakken ze de hoofdprijs. Henk en Wim van harte gefeliciteerd.

1e Comb. Zoontjes, 2e Max van Delden, 3-4.6-10 peter Nijman, 5e Comb Weel, 7e Simon Durge, 8e Frank Rodenburg en 9e Peter Beentjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

1e africhting