zondag 5 september 2021

Nabeschouwing

 Lennik, ging in de middag los maar de omstandigheden waren toen pas ook goed.👍

Ik had mijn ploeg zomerjongen (21) maar ook 32 jongen van de 1e tour mee. Deze duiven speelde ik niet op Pont st Max omdat ze dinsdagavond door *onverklaarbare reden een nachtje buiten bleven slapen, ik vertrouwde het niet, dus dan maar mee op de natour. *(zie foto wat  sinds deze week hier rondvliegt, zal dat de reden zijn? 



De duiven gingen uit Lennik harder dan ik had verwacht, ook mijn broer dacht zijn hondje nog even uit te laten en zag de duiven vanuit het park boven zijn hok cirkelen🤣. Mijn broer was witheet op zichzelf en terecht! Ik vond dat ze bij mij zeker niet goed afkwamen en in de club was menigeen gewoon beter!

Dan komt de uitslag en denk je (we) dat je een redelijke uitslag hebt gemaakt. Schijn bedriegt, de wind, (oost noordoost), maakt echter de prijzen🤔.  Duiven zijn thuis, Nederlands elftal gewonnen, Max pole position, het kan niet op 😎. #beetjezelfspot  fijn weekend.

Op Pont st Max pakt Simon Durge een fraaie 11e plek en 15/11 in de afdeling

Op Lennik gaat de 1e prijs naar Gerrie Lotterman tegen7605 duiven! 22/18

Bij de eerste 20 duiven in de afdeling maar liefst 17 duiven uit mijn club in Heemskerk. 50 bij de eerste 100.

Uitblinkers Peter Beentjes 2-4-5-6 (17/16) tegen 7600 duiven

Peter Nijman 15-16-17-18-19-21-22-23-45-48-50-52-62 (49/41)

Prachtige prestaties, je moet het ijzer smeden wanneer het heet is of te wel met deze wind moet je duiven pakken… en dat gebeurde in de club😎


Geen opmerkingen:

Een reactie posten