zaterdag 10 augustus 2024

Duiven los

Het is een prachtige zaterdagmorgen en op de hele vluchtlijn prima omstandigheden.

Vandaag maar liefst 3 vluchten, Roosendaal natour, Niergnies jonge duiven en als klapstuk en afsluiting van het oude duivenseizoen Nationaal Issoudun.

Vooral voor Issoudun krijg ik al de gezonde kriebels, zullen mijn duivinnetjes nog één keer rap naar huis komen. Best spannend!

Op Niergnies hoop ik dat de jonge duiven de stijgende lijn voortzetten!

Op Roosendaal heb ik nog wat oude duiven meegegeven, waren niet geschikt voor de DF en hebben ook al te veel pennen gegooid. Ik heb ook geen verwachting voor deze vlucht. 

Op Compulive zal Roosendaal en Issoudun te volgen zijn. Niergnies niet omdat de vlucht code niet goed is, ik had geen zin om een nieuw programma in te spoelen, omdat de klok M 3 dan weer in fabriek instelling valt en alle gegevens weer ingevoerd moeten worden. 

Issoudun 113 duiven, Niergnies 725, Roosendaal 602 duiven in PV Heemskerk 

Het wordt een spannende dag….. 

Niergnies om 7.30 uur los, Issoudun om 8.15 uur (gelijk met de Belgen in Bourges om reden?) Roosendaal mist pas om 9.10 uu




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Selectie en Fontenay Zuid-Holland