zondag 1 juni 2014

The Day After

In Heemskerk werd Gerard Weel de winnaar van de vlucht uit Morlincourt. Zijn eerst getekende maakt 'n snelheid van 1233 meter en wint nipt van Henk Beentjes. Henk pakt er opnieuw 3 bij de eerste 10 in de club en is wederom de uitblinker.
Na Cees, Jeffrey en Sjaak is het nu Gerard die van "de Weeltjes" op de foto staat. De familie Weel doet het goed.


Ook in het rayon pakt Heemskerk ze goed en dat met wind op de kop. Gerard Weel 3e, Henk Beentjes 4e en 8e, Peter Nijman 6e, Gerard Duijn 7e, Siem Durge 10e en ik zelf 12e tegen 1843 duiven.

De weersomstandigheden waren prima, met 'n kleine 20 minuten waren de prijzen verdeeld en met  45 minuten konden de kleppen weer dicht. Op deze vlucht zorgde de opkomende westen wind dat rayon A en B er volstrekt niet aankwamen in Afdelingsverband.

Zelf had ik er nogal wat mee en was het voor mij en mijn duiven 'n testcase om te kijken hoe we er voor staan. Echt helemaal tevreden ben ik niet maar ik heb er 'n 20 tal op de korrel die komend weekend meegaan op de 2e dagfondvlucht.

Uitslag in het rayon tegen 1843 duiven 12-39-77-114-127-138 enz.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten