zondag 8 mei 2016

emmer vol


Zondagmorgen heb ik een brief aan het bestuur en mijn medelossers gestuurd.
Ik heb aangegeven met onmiddellijke ingang te stoppen als ‘lossingsverantwoordelijke’. Mede door de super slechte vlucht van zaterdag,  liep de ‘emmer’ vol en over, diverse zaken verliepen al niet echt vlot en dan gaat het snel. De enorme hoeveelheid uren, de gigantische hoeveelheid telefoontjes en mails gaan mij tegenstaan en breken mij op. Ik heb met volle overtuiging ruim 4 jaar mijn ziel en zaligheid in het lossen gestopt en zo hoort het ook, maar er komt een moment dat er geen rek meer in het elastiek zit en het plezier verdwijnt. Ik kies voor mijn duifjes, (die paar die ik nog over heb, want de schade is groot), en voor mijn vrouw, die ook langzamerhand ‘gek’ werd van de telefoon.  Ik bedank Arie en Cor voor de samenwerking en wens ze veel wijsheid en succes, bestuur bedankt maar ook de vervoerders May en de vaste Hoofdconvoyeurs waar ik de laatste jaren een band mee heb opbouwt.  Mannen succes en bedankt.

U begrijpt dat op dit Blog  geen lossingsberichten en weerverwachtingen  meer verschijnen.  Bedankt voor het bezoeken van mijn Blog maar verwijs U graag naar de site van de Afdeling voor de informatie.
Uiteraard wel alle weken een blog over het wel en wee van mijn duiven en hopelijk over een paar weken weer over wat resultaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day After