zaterdag 14 mei 2016

The Day After


The Day After
Onze eerste Midfondvlucht is ook weer vervlogen. Het was lang wachten voordat ze gelost konden worden en de wind trok langs de kust aan tot Noordwest 6.
Toen op de App de eerste tijden van de voorvlucht doorkwamen, was ik verrast over de nog behaalde snelheden. De ‘585’ kwam als een kogel aanzetten en pakt zijn 6e prijs van 6 keer zetten. Mijn 2e duif laat veel te lang op zich wachten maar tot mijn stomme verbazing draai ik er toch 9 van de 18 in de prijzen.  De duivinnen hebben absoluut nog geen forme en de tijd begint nu toch wel te dringen maar ik zal rustig moeten afwachten. 17 van de 18 in 35 minuutjes thuis onder deze omstandigheden is redelijk te noemen. ( ik had slechts 2 doffers mee, vorige week heb ik nogal wat doffers ingeleverd die voordien prima presteerden,  daarom vond ik het verstandig de overige een weekje rust te geven)
De ‘585’ 8e in de club tegen 466 duiven.  9/18 in de prijzen. In het Rayon tegen 1826 duiven de 23e 11/18 in de prijzen.
 
De ‘585’ 6 op 6 bij de eerste 10 %. O.a. 11e tegen 2851, 19e tegen 2696, 23e tegen 1826.

In  de club 1,Sam de Jong  2-6-9, Henk Beentjes  3-5,  De Boer –Mens  4, Simon Durge  7, Harrie Dokter  8, Jos Nijman  10, Sjaak Weel.

Sam, van harte!  Henk Beentjes pakt ze voortreffelijk maar ook Sjaak Weel pakt er 8 van de 9 in de prijzen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op naar Duffel