zaterdag 7 mei 2016

The Day After


The Day after,
Draai om mijn oren en een dreun in het gezicht, wat een drama vlucht. Bij mij nog veel ‘goede’ duiven weg, voornamelijk oude doffers. Ook daar begrijp ik niets van. De één krijgt ze beter dan de ander maar dat zie je altijd bij dit type vluchten, bij sommige valt de schade mee, bij andere is het drama.
Als lossingsman ben ik verantwoordelijk, voel mij verantwoordelijk en heb zelf net zoveel pijn als ieder ander. ACHTERAF….SORRY MENSEN het is een waardeloze vlucht geworden, hopelijk komen er morgen nog wat duiven na.

De winnaar in Heemskerk is Henk Beentjes . Henk gefeliciteerd!
De toptien van Heemskerk en dan sluit ik The Day After snel af en ga ik mij bezinnen, hoe verder……….
Henk Beentjes 1-2-7, Jos Nijman 3, George van Brienen 4-11, Harrie dokter 5,  Siem Durge 6, Max van Delden 8, Ton Dam 9, Piet Baltus 10

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

The Day After