vrijdag 24 juni 2011

africhting gaat opnieuw niet door!!

Moet ik er over schrijven, beweeg ik me niet op glad ijs? 2 jonge duivenafrichting keurig op zaterdag geprogrammeerd, prachtig mooi voor de werkende duivenmelker. Slecht nieuws ze zijn beide niet doorgegaan en door geschoven naar de dinsdag. Op de 1e africhting ( afgelopen dinsdag) was het ook niet het mooiste weer, in ieder geval niet wat je het liefst voor ogen hebt, maar tussen de motregen en de buien door gingen ze om 11.15 uur los en ze kwamen goed naar huis! Indien het zaterdag echt onvoorstelbaar slecht weer is, (maar wordt er niet in de namiddag over mooie opklaringen en zacht weer gesproken en zouden ze dan niet gewoon gelost kunnen worden?) dan hebben ze de beste beslissing genomen. Goed, ik zou niet meedoen en heb dinsdag de ‘tijd ‘om ze op te wachten maar menigeen zit in ’n geheel andere situatie! Dus zondag maar weer rijden met die ‘hap’ op je vrije dag. Ik ben benieuwd wat ze met Chateauroux gaan doen, het is Nationaal dus er beslissen meerdere heren over. Morgen meer….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten