zondag 8 april 2012


The Day After,

Wat een prachtige Paas zondag hebben we vandaag gehad, met het zonnetje erbij toch gelijk een stuk geriefelijker. Jammer dat het zonnetje zaterdag verstek liet gaan maar de duiven hebben daar geen last van gehad want ze kwamen rap naar huis. Wij duivenmelkers stonden te vernikkelen en de duiven hadden geen centje last. In alle rayons zie je toch al weer vaak de bekende mannen/namen die ze op scherp hebben zitten. Ook zag ik ’n paar hokken waar het niet lukte de getekende duiven te pakken en dan bedoel ik ‘de eerste 25’. Wat ook weer direct opviel was de overheersing van 2 tophokken in Rayon D. Zijn zij nu zo goed of s de rest zo slecht?

Goed, zelf best tevreden en vooral over mijn doffers. 16 van de 23 in de prijzen. 8 van de 11 weduwnaars en 8 van de 12 nestdoffers, vooral deze mannen hebben mijn speciale aandacht. Alle 12 jaarlingen die over 3 weken pas op weduwschap gaan. Blijft over 11 prijzen van de 24 duivinnen. De duivinnen deden het niet slecht want zij waren mijn nummer 2 t/m 6.         

In onze club vind ik het geweldig, goede sfeer, het loopt lekker en we zijn ( ’n grote groep)  zo scherp als een mes, maar dan in de goede zin van het woord. Er komen nog zoveel vluchten en kansen dat je jezelf natuurlijk niet gek moet laten maken.  Het is nu een kwestie van gezond houden, geen fouten maken, volharden in je plan van aanpak en hopen op mooie uitslagen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten