zondag 29 april 2012

Simon Durge de snelste in Heemskerk


Alles een beetje te laat, mijn verhaaltje op mijn Blog en ook mijn duiven.

Vrijdag de bruiloft van mijn dochter, zondag om 19.00 uur mijn andere dochter weer op het vliegtuig gezet die was overgekomen uit het buitenland. Tussendoor zaterdag en zondag ontzettend veel tijd en energie gestoken in het ‘lossen’ van de duiven. Eerlijk ik had verwacht dat de duiven sneller en beter zouden afkomen, ze hebben toch waarschijnlijk wat probleempjes  onderweg gehad en er zullen duiven doorgeschoten zijn. Zelf mis ik er op dit moment nog 2, hopelijk zitten ze morgen op de plank.

In de club 23e en 12 van de 25 in de prijzen. Het prijspercentage is het enige wat meevalt. Maar verder was het natuurlijk ’n geweldige week en waren de duiven van ondergeschikt belang.

Ik ben dus ook niet in de club geweest bij het klok afslaan en heb de winnaar Simon Durge ( zie ik net op de compuclub) nog niet kunnen feliciteren. Simon bij deze van harte! De foto en het verhaal komt even later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Duffel