zaterdag 28 april 2012

wachten en uitstel


Zaterdag 28 april,

Inmiddels weten we dat de duiven vandaag niet gelost zijn.  Niet zo’n moeilijke beslissing want de omstandigheden waren gewoon niet goed genoeg. Het mag dan in de middag iets droger geworden zijn (plaatselijk) de wind trok enorm aan met harde vlagen. Zondag ziet het er niet veel beter uit maar met zuidenwind wordt de vliegtijdsduur behoorlijk ingekort en wie weet is er dan wel een mogelijkheid. Anders moeten ze terug…………

Mijn duiven zijn gisteren ingekorfd door mijn maat ( 10 doffers en 15 duivinnen) omdat mijn dochter trouwde, geweldig, prachtig en dan zijn duiven van ondergeschikt belang. Nou ja ik had 2 witte duiven mee van Piet van der Aar dus helemaal zonder zat ik niet. Nou Piet hopelijk zijn ze thuis, het weer was uitstekend en bedankt!

Ik heb begrepen dat we in P.V. Heemskerk 800 duiven in concours hebben en ruim 360 invliegers.

Zondag meer……………………

Geen opmerkingen:

Een reactie posten