zaterdag 19 april 2014

The day after/uitslag


The Day After,

In onze club werd de 1e prijs gewonnen door Erwin Paap en ook nog met zijn 1e getekende. Grote klasse Erwin jammer dat de hoofdprijs in het rayon net aan je neus voorbij gaat.  Maar om te verliezen van Gerard Tervoort & Frits Hasert is natuurlijk geen schande, klasse gepakt mannen en dat op de kortere afstand!
Erwin Paap
 

Verder pakken in onze club Peter Jonker, 15 van de 18 ( lees vooral zijn website). Peter Beentjes, 26 van de 35. Combinatie de Boer&Mens, 19 van 25 en de “coming man” dit seizoen Gerard Duijn met Dirk, 15 van de 23. Ze voortreffelijk en ik ben er vast nog ’n paar vergeten.

Zelf ben ik goed voor plek 4, 5, 28, 37, 39, 40 enz. tegen 747 duiven. In het rayon tegen 3066 duiven 7-8-68-86-91-93 enz  en 21 van 40 in de prijzen. Onze club pakt maar liefst 41 prijzen bij de eerste 100!

Ben uiteraard dik tevreden want deze keer gaf ik nood gedwongen de hele ploeg mee en aangezien de bovenste 25 slechts tellen maak ik daar wel werk van. Van de 26 t/m 40e getekende konden er slechts 3 mij verrassen en dan is het voor mij een snel rekensommetje dat 18 van de 25 duiven mij niet teleurgesteld hebben. Met de conditie en gezondheid moet het dus wel goed zitten al zullen we het nauwgezet in de gaten houden.

De paas attracties waren prima verzorgd, wel ’n hele klus om het uit te rekenen maar iedereen ging gelukkig met zijn eieren, kippen, rollades of paasbroden met roomboter naar huis.
 

Allemaal fijne paasdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Duffel