zaterdag 3 september 2016


The Day After
2 mooie vluchten achter de rug en zit je vroeg dan zijn ze zelfs prachtig! Voor mij deze keer niet prachtig maar wel 2 mooie vluchten. Ik schreef het al eerder, ze gooien dek en je ziet en voelt aan alles, het is over. Het enige waar ik mij zaterdagmorgen aan ergerde en ik was niet de enige, was de gebrekkige communicatie waarom we zo laat los gingen op Asse Zellik. Uiteindelijk 2 vlotte vluchten en net niet door elkaar maar dat scheelde maar weinig!
Simon Durge pakt de eerste op Asse Zellik maar broer Peter Nijman zit hem op de hielen!  Zelf begin ik een paar minuten later maar toen ik de uitslag onder ogen kreeg, viel het mij nog mee. 14e plek in de club en 13 van de 33 in de prijzen.
Niet veel later zagen we de eerste melding van Fontenay op de App verschijnen en opnieuw Simon en Tom Durge. Top mannen voor jullie een dubbelklapper en een fantastische afsluiter.
Hoe gek het ook klinkt, ik zat er heel relaxt in en mijn maat vroeg ‘hoe zie je nu dat het er één van Fontenay is’?  Nu die hebben een knijpringetje aan de ander kant van hun poot!  Toch had ik er een over het hoofd gezien maar die zat al een half uur na de eerste. Uiteindelijk komen ook de Fontenay duiven ‘goed’ naar huis en hebben alleen de zomerjongen vandaag wat moeite met de totaal lossing en hoge snelheid en op zaterdagavond mis ik van de zomerjongen er nog 4 van de 24
De uitslag van Asse Zellik 1 -7-10 Simon Durge.2-6-8-9 Peter Nijman. 3 Martin Knap.  4-5 George van Brienen.
De uitslag van Fontenay van onze clubleden 1e Simon Durge ( 4 van de 10). 2-3-4-5-10 Gerard Twaalhoven (13 van de 18). 11e Wim Geerlofs (18 van de 35)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten