zondag 15 mei 2011

DE '26" 2e in het Rayon

The day after,
Vanmorgen vroeg eerst uit het raam gekeken of de laatste 3 ook thuis waren, mooi niet. Ik mis 1 doffer die het vertrouwen niet waard was en met die niksnut van vorige week erbij ben ik dus nu 2 doffers kwijt. Die kunnen/konden van geen enkele afstand prijs vliegen. Ook mis in nog steeds 2 nonnen met overnachtbloed en daar snap ik niets van maar ook dat kan gebeuren. Wie weet komen ze nog.
Pommeroeul was voor mij ’n goede vlucht, want als je de 2e plek in ’t Rayon pakt en 13 van de 19 in de prijzen dan zijn ze goed. 7 van de 9 duivinnen en 6 van de 10 doffers. Trouwens vriend Steef pakt er 7 van de 7 en dat is pas echte klasse!
Chateaudun daar ben ik minder over te spreken, de duiven kwamen goed af maar niet snel genoeg en  vanmorgen lieten ze zien dat ze geen centje pijn hebben gehad. Nu moeten ze nog 5x mee (dagfond), dus herkansingen genoeg. We gaan de meeste duiven klaar maken voor onze 2e Midfonddvlucht, de jonge duiven moeten hun inenting nog krijgen eind van de week en maandagavond naar van der Sluis voor de 2 wekelijkse controle. Werk aan de winkel……



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op naar Duffel