vrijdag 27 mei 2011

Zo ik zit nog even ‘laat ’achter mijn laptop om ’n stukje te schrijven over het inkorven. In de club worden de aantallen toch snel minder en zijn er al liefhebbers die bepaalde disciplines voor gezien houden en als het gewoon niet gaat kan ik mij dat ook wel  voorstellen. Het spel met de jongen start met ’n paar weken en gaat weer nieuwe kansen geven aan ons allemaal. Het trainen zal komende week ook bij mij aangepakt worden zodat ik de week er op kan beginnen met het africhten.

Voor zaterdag zien de weersberichten er redelijk goed uit met veel wind uit het westen en zuid! Ze zouden dus wel eens heel hard kunnen gaan, maar goed je moet er gewoon 1 draaien. De duiven zijn goed de mand in gegaan dus mijn werk zit er op en heb vertrouwen in ’n goede afloop.

Mijn blog wordt goed bezocht en ik heb zelfs ‘n lezer in België die ’n vraagje  over ’n inmiddels gestopte liefhebber uit onze streek had en via de mail inmiddels antwoord heeft gekregen. Morgen meer over de vluchten……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Op naar Duffel