zaterdag 2 juni 2012

Nanteuil


Peter Jonker 3e en 7e teletekst en Henk Beentjes 5e teletekst, doet ons clupie het toch wel weer goed!
Proficiat mannen.

P.V. Heemskerk pakt net niet opnieuw de rayon overwinning,  nu is het de man die ze al weken aan ’n touwtje krijgt die terecht de overwinning in de club en de 2e en 5e plaats in het rayon pakt n.l. Peter Jonker.  Peter pakt er 3 bij de eerste 10 tegen in de club tegen 436 duiven en opnieuw ’n knappe serie. De 2e van de lijst en met 5 duiven mee voor de Parijs attractie, gaat het toch ’n weekendje met Dorien naar Parijs worden. Tenminste ik kan me niet voorstellen dat Erwin Paap, die de 1e in het rayon pakt met zijn 29e getekende, de “Parijs” prijs pakt.  Zowel Erwin (paap & Paap) en Peter nogmaals van harte!

Zelf pak ik de 9e plek in de club en pak er 10 bij de eerste 61. (14 van de 38 tegen 436 duiven) Wanneer je de eerste tijden door krijgt, heb je toch weer even schrik maar Heemskerk pakt gewoon weer ’n paar kopprijzen waar je dan net achter zit. Deze keer ben ik niet tevreden over mijn jaarlingdoffers en mis er ook nog ’n paar. Reden? Geen idee. Dus gaan ze niet mee naar Bourges! Maandag gewoon weer naar Pedro, even de boel checken en maar gewoon doorgaan en hopen op ’n beetje meer forme.

In de club 436 duiven 9e-12e-14e-24e-37e-38e-40e enz.


In het Rayon 1675 duiven 25e-34e-38e-60e-102e-104e-107e-138e-149e enz. (20 van de 38 in de prijzen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LENNIK