vrijdag 22 juli 2011

Vrijdag de jongen nog even weggebracht, prachtig vluchtje voor die “kale” kippen van mij. Mijn niet verduisterde jongen staan op wat uitzonderingen na op nog 3 of 4 pennen en ik heb dan ook in de loop van de vrijdagmiddag, na bestudering van de weerkaarten, besloten er maar ‘n 12 stuks te spelen. ( 17 thuis gehouden, 29 van de 35 thuis gekregen) Deze 12 zitten nog het beste in de pluimen en zouden prijs moeten kunnen vliegen. In de club waren er nog zo’n 334 duiven, ruim 80 prijsduiven dus het moet toch wel lukken er ’n paar prijs  te draaien. Na het inkorven nog snel achter de laptop en even teletekst bekijken en wat lees ik……Nijvel staat er niet meer op en is nu Duffel geworden, klasse voor de duiven maar dat is toch geen juiste communicatie, dit moet er toch al s’ middags  opstaan! Je kan natuurlijk wel overal tegen aan lopen te schoppen maar dan blijft er geen bestuurder over. Toch kunnen we niet onze ogen blijven sluiten en onze mond dicht houden.  Stof tot praten van de winter. Op Argenton heb ik er uiteindelijk 22 meegegeven. Morgen maar eens kijken wat er los gaat en hoe laat……dus morgen meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten