zaterdag 30 juli 2011

Wim Geerlofs wint opnieuw

Rechts de trotse winnaar
Wim Geerlofs, wint opnieuw!

Gerard Weel, winnaar Natural competitie
Prachtige nieuwe overwinning van Wim Geerlofs, ik voorspelde het vorige weel al, zijn vluchten komen er aan. Deze overwinning is goed voor de 5e plaats in het Rayon.

In onze club pakt de voorzitter deze vlucht er 4 bij de eerste 10 (helemaal top) maar Gerard wordt ook de totaal winnaar van de Natural competitie en steekt hier mee ’n paar centen in zijn zak. Uitslag Natural competitie 1e Gerard Weel, 2e Peter van Breemen, 3e Tom Dam, 4e van Bergen en 5e George van Brienen.

Jack Spaansen wordt hardhandig de hand geschud
Ook is vandaag Jack Spaansen 1e onaangewezen en 1e aangewezen kampioen Meerdaagse fond geworden. Jack van harte gefeliciteerd.

Zelf had ik in Egmond de gehele morgen op duiven van Cahors zitten wachten, helaas tevergeefs. Thuis gekomen begon het wachten op Pommeroeul en ze kwamen niet vlot, in de club pak ik nog de 11e plek en het is nu echt onverantwoord mijn duifjes nog verder door te spelen. Met mooi weer gaan ze nog ’n keer of 4 met de Natour mee en al eerder gezegd en geschreven was dit ook mijn planning. In de club sta ik naar 4 jonge duiven vluchten bovenaan maar de stekker gaat er echt uit. Trouwens er moeten er nog wel ’n paar thuiskomen en dat zijn allemaal duifjes die al heel ver in de rui waren, morgen maar eens kijken wat er bij is gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten