donderdag 11 augustus 2011

Vanavond zijn er in de club 144 duiven ingekorfd op de vlucht Morlincourt, 36 prijsduiven en ik kan vertellen het wordt ontzettend spannend want het kampioenschap is nog niet beslist. Peter van Breemen staat nog steeds boven aan, vanavond had hij ’n nieuwe hoed op en heb met hem afgesproken dat hij met deze outfit  absoluut niet op de foto gaat. Dus Peter eerst ’n vroege draaien en gewoon de leren hoed. In ieder geval iedereen heel veel succes.
Voor morgen staat St Job in het Goor in de planning, deze keer misschien geen zigeuners of kermis op de parkeerplaats. Er gaan ’n kleine 30 jonge duiven en ‘n 20 tal oude duiven mee, lang niet alles gaat en kan mee, zoals gewoonlijk leggen mijn duivinnen traag maar daar heb ik geen problemen mee, dan maar volgende week. De zomerjongen ga ik morgen nog even chippen, met 15 begonnen en ik heb er nog 14 over, de 15e heb ik moeten opruimen want die lag helemaal open. Nummer 14 heb ik woensdag opgehaald in de Kwakel bij ’n heus jeugdlid van 9 jaar oud. Er kunnen er dus 13 mee en van de 21 vroege jongen, die ik na selectie nog heb zitten kunnen er zo’n 17 mee. Zaterdag kan ik in ieder geval duiven zien thuiskomen. Morgen meer  Uiteindelijk 10 doffers, 13 duivinnen en 25 stuks jonge duiven mee.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LENNIK