zaterdag 26 mei 2012

De Winnaars


Hier de trotse winnaars van 2 echte vluchten.
Martin Knap 1e Orleans
Gijs Kabalt 1e Nijvel in de club en rayon. Ook de snelste duif van Noord-Holland

Wederom Martin met 'n speciale prijs, de dikke trommel award. Klik foto dubbel aan en U ziet de vergroting.



Gijs en Martin van harte gefeliciteerd. De combinatie Kabalt wint ook nog eens de 1e in het Rayon!! En heeft ook de snelste duif van Noord-Holland (geen afdeling vlucht)

Wat mezelf betreft, ik ben niet amused. Gewoon 2x veel te laat! Geen vroege duiven. Vooral Orléans is ’n deceptie, natuurlijk kijk ik op ‘live-duiven’ en naar Bourges  van Afdeling 5 en Orléans van Afdeling 8 en zie ik hoe moeizaam het daar ook gaat, anderhalf tot 2 uur staan de concoursen open. Maar eigenlijk heb ik er helemaal geen boodschap aan, en daar ga ik morgen (onder het fietsen) eens goed over nadenken, hoe ik dat ga aanpakken. Nog 1 doffer te gaan van Orléans op zaterdagavond. (*zondag vroeg weer present) Er zullen er nog wel veel meer onderweg zijn, toch waren het 2 eerlijke, prachtige vluchten. Het enige positieve is dat ik ’n redelijk prijs% pak en ze redelijk snel thuis heb gekregen incluis mijn getekende duiven.

Nijvel 1696 duiven  12 van de 22 (en 33e-56e  enz.)

Orléans  1556 duiven 10 van de 18 (en 47e-55e-79e-93e-98e-105e enz.)

Broer Peter pakt 2x voor me met vroege duiven en  ‘n fraaie serie, vriend Steef  Duijn heeft zich fantastisch herpakt, maar Peter Jonker heeft op 2 vluchten totaal 21duiven mee en pakt er 18 in de prijzen, voor mij de smaakmaker van dit weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Duffel