donderdag 3 juli 2014

vrij weekend

Het bericht van de afgelasting stond 'koud' op de site/teletekst en de mails kwamen alweer binnen. Ik schat het korte geheugen termijn van sommige duivenliefhebbers in op nog geen dag. Op PIPA in 'n mum van tijd, heel veel reacties op de mededeling van de afgelasting. Op het "Praathuis" zakt het niveau helemaal, op 'n enkeling na, naar 'n dieptepunt. Ik kijk en lees het natuurlijk door 'n 'gekleurde' bril maar wanneer er 'n verklaring wordt gegevens over het slechte verloop van de vluchten  van afgelopen zaterdag en we worden voor komend weekend opnieuw geconfronteerd met 'lastige', gevaarlijke fronten en het wordt verteld en uitgelegd dan komt er wederom 'n berg commentaar.  Note;  de inrichters van "Barcelona" hebben zelf overwogen vandaag, donderdag, te lossen maar kregen internationaal geen steun. Voor Albi krijgen de voorstanders van de middaglossingen al de 'kriebels' bij de gedachte dat het wellicht beter is deze vrijdagmorgen te lossen. Ik ben geen marathon speler dus laat ik mij maar onthouden van commentaar maar de inrichters zien klaarblijkelijk ook problemen.

Wij (programma spelers) hebben 'n duivenloos weekend, voor mij persoonlijk heerlijk. (de telefoon gaat uit)
Ik zou zeggen geniet ervan ga leuke dingen doen maar neem wel 'n paraplu mee want je weet maar nooit en tip, koop 'n bloemetje voor je vriendin/partner/vrouw want de meeste van ons zullen afgelopen week wel niet te genieten zijn geweest.

zaterdag 14.00 uur 5 juli

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

1e africhting