zondag 15 juli 2012

P.V. Heemskerk heeft er de P in

Ja, waar zal die kop op slaan? Zowel op Grimbergen als op Meer pakt onze club de 2e plek in het Rayon, maar dat is het niet. Alle gekheid op 'n stokje, het slaat op de uitslag van de jonge duiven in onze club, alleen maar p'tjes van onze Peters. Peter Beentjes en Peter Jonker maken gehakt van de uitslag in de club, Peter Beentjes pakt de 1e in de club en 7 bij de eerste 12 en Peter Jonker 4 bij de eerste 11. Helemaal top mannen, ik doe met mijn onverduisterde 'kale'jongen niet meer mee. Ik heb ze allemaal weer thuis en ze gaan alleen nog maar mee met mooi weer, zullen we dat trouwens nog mee maken?

Op Grimbergen, onze laatste midfond vlucht pak ik zelf de overwinning met de '26'. In het rayon tegen 1264 duiven de 2e-24e- 84e-91e-95e-96e enz. totaal 13 van de 25 in de prijzen.

In de club zit Steef Duijn me op de hielen en de Boer& Verhoeven pakt er ook snel 3 achterelkaar, de mannen kregen ze niet binnen en daar heeft mijn duivinnnetje geen last van.

Naast de 1e plek in de club op Grimbergen vandaag, word ik ook Midfondkampioen onaangewezen in de club, Peter Jonker pakt de titel aangewezen. De '26" 1e asduif midfond en de '17' 4e asduif midfond
In het Rayon stijg ik 'n paar plaatsjes en zal het waarschijnlijk de 2e plaats worden onaangewezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Duivenmarkt Heemskerk